lørdag 24. desember 2011

Fin fin dag!

Slenger inn ett kjapt innlegg mens jeg sitter å venter på at vi skal reise bort! Må snart hoppe i dusjen og få på meg finstasen, før jeg skal reise og hente bestefar og liv! Gleder meg til i kveld, spesielt til pakkene, jeg elsker pakker :D Hehe! Gleder meg selvfølgelig til alt det andre også da :) 

Alle sammen må ha en strålende jul og kose seg med familien i kveld. Ta vare på hverandre og gi de som ikke har så mye en liten tanke i kveld! Jeg sender mine varmeste tanker til de som ikke har det like godt 




God jul alle sammen 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...