lørdag 10. desember 2011

♥ 10. desember

Jeg skal på julemarked i Brumunddal i dag og selge kakene jeg bakte i går! Der blir det god stemning og selvfølgelig god julestemning! Dette skal foregå utendørs, så det blir tent bål og satt opp lavo :) Titt innom om du er i nærheten, kanskje du finner deg noe fint til jul :)

Dagens julesang! 

I dag ble det en gammel klassiker, som viser at det er ikke innholdet som teller, men at det er tanken bak gaven som teller :) Jeg ville egentlig ha den med Alf Prøysen, men den fant jeg ikke! 


Hva mener du, er det innholdet eller tanken som teller?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...