fredag 9. desember 2011

Beklager!

Jeg beklager bloggfraværet i går, men jeg fikk rett og slett ikke tid! Er visst travelt å komme hjem.. Men i går var jeg først hos mormor og laget klar tre kakedeiger som skulle bakes ut i dag :) Så måtte jeg jobbe i tre timer, siden de på jobben skulle ha julebord, og hun som jobbet hadde en time frem og tilbake å kjøre for å komme seg hjem. Derfor var jeg snill å jobbe for henne, sånn at de kunne starte julebordet tidligere :) 

Egentlig hadde ikke jeg tenkt meg på julebordet, er ikke så glad i å komme lenge etter de andre. Men de ville så veldig at jeg skulle komme, og jeg er jo ikke veldig vanskelig å overtale og endte dermed opp på julebord etter jobb. Og det var veldig koselig :) 

Når jeg kom hjem orket jeg ikke sette meg på dataen, og gikk nesten rett i seng! Meen, det er veldig godt å komme hjem, og jeg liker at det skjer en del fremover :) 

Tyske skiver venter på å bli stekt :)

Pus var også med og spiste opp blomstene til "oldemor" :P 

Har du juleferie enda?

Dagens julesang for i går og i dag kommer straks :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...