tirsdag 20. desember 2011

♥ 21. Desember!

I dag har det vært en fin dag :) Erik var hos meg i natt, han trengte hjelp av mamma til å sy ut dressbuksen sin(dessverre var det ikke nok å sy ut). Så reiste jeg og Erik for å levere julegaver, men ble bare levert ut en, tar resten i morgen. Etter det reiste vi hjem til Erik, pakket inn noen julegaver og spiste middag, så var det bursdag til Erik sin onkel! Hyggelig familie :)

Etter bursdagen tok jeg meg en tur på maxi(litt sent, siden det var en halvtime til det stengte, wops), men jeg måtte bare se på en bukse jeg hadde sett der og gjett om den ble med meg hjem :D! Nå har jeg inntatt sofaen og har planer om å ligge her frem til jeg skal finne sengen :)

Dagens julesang! 
I dag er det en julesang som bare er kjempe søt :)


Hvordan har din dag vært?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...