tirsdag 13. desember 2011

Skryt!

Må  bare fortelle dere om all skryten jeg fikk av en hyggelig eldre dame! 

Hun kjøpte kaker av meg på lørdag og hadde reist rett hjem for å smake på de, hun hadde til og med drukket kaffe tidligere enn hun pleide, bare for å få smakt på kakene :) Når hun fikk smakt på kakene, fikk hun nesten tårer i øynene fordi disse kakene fikk henne til å tenke tilbake på gamledager da hun pleide å bake disse kakene, og fordi de smakte veldig godt! Det var nesten så hun ikke klarte å stoppe og boksen ble nesten tom. 

På søndag kom hun innom markedet igjen og skulle handle noe honning av pappa, da hun så det var et tredje slag med kaker. Hun hadde nemlig bare kjøpt med seg to slag, da hun ikke hadde sett det tredje.. Så det ble vel rett hjem og ta seg en kopp kaffe og kake i dag også :) 



Det er så fantastisk å få sånn tilbakemelding på noe man har jobbet hard for å få til, og vite at man har lyktes :) Det gjør bare at jeg vil fortsette og kanskje en gang i fremtiden begynne å bake på bestilling? Tiden vil vise :) 

Tusen takk til alle dere som vil kjøpe kakene mine 

1 kommentar:

  1. Stina som gleder meg til Erik kommer14. desember 2011 kl. 14:57

    Erik kommer i dag!!!!!! Gleder meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...