fredag 23. desember 2011

♥ 22. Desember!

Selv om det nå har blitt 23. desember, kommer jeg med et kjapt innlegg med "dagens julesang" for 22. Desember! Dagen har vært litt travel, derfor kommer det et sent innlegg.

Jeg og mamma har vært en tur på Løiten lys i dag, for å se om vi fant noe til en siste julegave jeg manglet, og heldigvis fant jeg den og skal fikse den ferdig i morgen. Og siden mamma skal jobbe en del i julen måtte vi ta julehandelen, slik at jeg får laget meg noe mat(med mindre jeg bare ber meg bort på middag hele julen). Så reiste for å hente Erik som skulle være med meg en tur til pappa for å levere julegaver og ønske god jul.

Rundt kl ni skulle de jeg "henger" sammen med spille volleyball mot lærerne de hadde på videregående(dette har blitt en juletradisjon), men dessverre gikk ikke dette veldig bra. Lærerne er visst alt for gode, eller så er det jeg som ikke er god nok til å heie på de, hehe. De tapte dessverre 2 - 1 i sett.

Bilde fra Tyrkia tur 2011 ♥

Nå har jeg akkurat kommet meg inn døren nesten, og er egentlig veldig klar for å finne sengen kjenner jeg! I morgen blir det siste julegave levering og kanskje juletrepynting hos morfaren og mormoren til Erik :) Tenk at det nå har blitt lillejuleaften! Hvor har tiden blitt av?

EDIT! Jeg og mamma har forresten pyntet juletreet i dag, og det ble kjempe fint :) Nå er det bare å krysse fingrene for at det får stå i fred i julen!(Kommer eget innlegg og bilde)

Dagens julesang! 


Hvordan har din dag vært?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...