lørdag 19. mai 2012

Eksamen, eksamen, eksamen!

Bah, jeg er så alt for lei det ordet nå og jeg har fortsatt tre eksamener igjen! Jeg hadde musikkeksamen i går, og syns den gikk helt greit. Jeg hadde prøvd ut opplegget mitt dagen før, sammen med Erik og fikk det til å være 11 minutter, derfor kuttet jeg ut noe av det og satset på at det skulle bli langt nok. Når jeg skulle fremføre det så fikk jeg ikke utført alt, da jeg overskred 10 minutter.. Håper det ikke trekker meg ned en karakter, for jeg var bombesikker på at jeg ikke hadde lenger enn 10 minutter! 


Meen, ting tar alltid litt lenger tid når det utføres med mange mennesker og ikke bare en! Men nå har jeg lagt den bak meg og tatt frem norskbøkene, for på mandag braker det løs med ny eksamen. Den føler jeg meg ikke forberedt til i det hele tatt, så er veldig spent på hvordan den kommer til å gå. Håper jeg får oppgave om rollelek eller bildebøker, da skal jeg klare å få ned noe på papiret :) 

Har du eksamen fremover? 
Er du flink til å lese til eksamen?


Husk å stem på høyreside!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...