mandag 7. mai 2012

Heeeelt forvirret!

Er ikke rart man blir forvirret når man ser på været her i Bergen! Først snør det, så er det sol, så regner det, så er det sol igjen og til slutt kommer det litt hagl! 

Det er virkelig helt håpløst og det er umulig å vite hva man skal ha på seg før man går ut av døra. Når jeg gikk til skolen i dag var det grått, men noen få flekker med blå himmel. Jeg tok på meg regnjakken min(heldigvis), men angret da jeg gikk ut, da det var så kaldt. Når jeg var ferdig på skolen og skulle gå til bussen var det som om himmelen åpnet seg, har aldri sett det har haglet så mye før noen gang! På 2 minutter så var veien dekket av hvit hagl, utrolig! Jaja, tenkte jeg. Flott at jeg ikke har med meg paraply!! 

Meen, når jeg først kom meg på bussen og ned til byen, så stoppet det og solen begynte å skinne! Skjønner dere eller, det er virkelig ikke lett å bli klok på dette været. Har også sett mange har skrevet på facebook og blogger at det har snødd hos de.. Og vi har kommet til mai sa du? 

Bilde tatt på skolen i dag 7. Mai!!! 
(Foto: Instagram - Missnate90)

Er dere like vær forvirret som meg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...