fredag 4. mai 2012

Tannlegetid!

I dag er det tiden for meg å reise til tannlegen, tror det skal bli greit å se om det har kommet noen hull. Kan ikke huske sist jeg var hos en vanlig tannlege, så det blir spennende. 

Jeg skal først og fremst inn der for å ordne på en fylling som har løsnet, men siden de har gratis sjekk og bilde for studenter, så tar jeg jo det også :) Heldigvis har jeg ikke så tannlegeskrekk, så det skal nok gå helt fint! Den det ikke går så fint med er vel lommeboka, hun i skranken kunne ikke gi meg noen pris på behandlingen, da hun måtte se omfanget av det først. Men har på følelsen at det ikke er billig selv om studenter får 25% rabatt der! Huff, tannlege er noe herk!! 



Tips til deg som er student i Bergen og trenger tannlegetime, ta kontakt med Tannlegesentralen! De har tilbud til studenter med gratis sjekk og bilde + 25% rabatt på behandlingen. Så om du trenger time raskt og ikke vil vente 6 -7 uker for time på Sib, kontakt tannlegesentralen! :)

Har du tannlegeskrekk?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...