søndag 27. mai 2012

Nyter late dager!

Været er helt fantastisk om dagen, og det er nesten en skam om man sitter innendørs, derfor har det blitt alt for lite blogging de siste dagene. Jeg er ute med gode venner på dagtid og slapper godt av på sofaen, gjerne med gode venner på kveldstid, så da blir det ikke mye datatid til overs! 

De siste dagene har det vært strålende sol her i Bergen, og jeg er sikker på at det er 30 grader i solsteken, nesten litt for varmt til tider! Vi har vært ute i parken og kost oss hver eneste dag, er fantastisk å kjenne at brunfargen kommer tilbake på kroppen. Vi har også tatt årets første bad, noe som ikke var så kaldt som jeg hadde trodd.. Forfriskende og avkjølende var det jo i denne sommersolen, men veldig godt. 

Det er bare helt fantastisk med dager som dette, hvor du kan nyte livet i parken med gode venner.. Da kan man ikke få det bedre :) 

Her kommer ett lite Instagram (Missnate90) bilderas fra late dager i solen! 

Snart reiser vi :D

Bading var digg! 

Min nye bikini, love it! 

Frokost på terrassen er ikke feil :)

Grilling i parken hører med

Anne Line og Renate på fjelltur! 


Guttakrutt lærer seg baklengssalto :) 

Michelle har kjøpt seg basseng i varmen ^^

Nyter du late dager i solen?

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker sola men jeg har blitt forkjøla:(... Jeg har bada to ganger i år, den ene (første gangen) var på fredag med: Mia, Malin, Maja og Rachel! Og den andre gangen var i går:P (søndag) Med Nora!:)

    SvarSlett
  2. Kjedelig at du har blitt forkjølet da :( Bada du i Mjøsa eller? Var det kaldt?

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...