tirsdag 1. mai 2012

1. Mai!

I dag er det første mai, en fridag for de fleste! Jeg skal nok ikke ha helt fri, da jeg har planer om å skrive litt på dramaoppgaven min i dag, men jeg skal nok samtidig klare å nyte det flotte været vi har her i Bergen om dagen, det er jo spådd 18 grader i dag!!! 

Vi har ikke sol på terrassen på formiddagen, den lurer seg rundt husveggen på ettermiddagen, noe som egentlig er helt greit for det er da den er varmest. Så når den får lurt seg rundt, skal jeg ta med meg sakkosekken ut på terrassen og slenge meg ned der og jobbe litt med brunfargen :) 

Hadde egentlig planer om å samles en gjeng i dag og grille, men tror kanskje det blir i morgen i stedet, siden alle butikker er stengt i dag og det da kan være vanskelig å få tak i grill og grilmat.. Men vi får se hva det blir til, kanskje jeg skal ta meg en tur til parken uansett? 

Nå skal jeg lage vafler til frokost! Nam! 

/Instagram - Missnate90

/Instagram - Missnate90

/Instagram - Missnate90

Hvordan skal du tilbringe din 1. mai? 
Har dere fint vær? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...