fredag 27. april 2012

Ferdig med skolen!

Da var jeg ferdig med skolen for i år, nå er det bare eksamen som mangler! Den første er en innlevering 7 mai, så har jeg musikk eksamen 18 mai, norsk skriftlig 21 mai, RLE skriftlig 24 mai og Pedagogikk muntlig 4 juni! Så jeg har nok å henge fingere mine i fremover, for å si det slik! 

Jeg har også begynt å se etter ett nytt sted å bo, da jeg og Erik har valgt å ikke bo sammen til neste år. Så i dag skal jeg på min første visning, og er veldig spent. Har også fått svar fra en til, som jeg skal på visning på neste torsdag, spennende! 


Noen som har tips til hvordan man skal tre frem på en visning? 
Flere som er ferdig med undervisningen for i år? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...