tirsdag 3. april 2012

God påske!

God påske til dere alle! Håper alle har strålende vær og kan sitte i solveggen å sole fregnene sine, kose seg med appelsin og noe varmt i koppen! 

Skulle ønske jeg kunne ha gjort alt dette, men slik er det ikke! Solen skinner, men den varmer ikke alt for masse, så det beste er egentlig å holde seg inne med strikketøy for hånden og gjerne noe varmt i koppen. Jeg har også vært på ridetur igjen, det var jeg i går og i går red jeg på Storm(Travhesten mamma har ridd), og det gikk kjempe bra! Han var jo snill som ett lam :)

Resten av påsken blir det nok lite blogging fra meg, for i morgen skal jeg jobbe, hyttetur fra torsdag til fredag, jobb igjen på lørdag og da er nesten påsken over. Men følg med, så kommer det oppdateringer når jeg har kommet meg hjem på påskeferie :) 

En som syns det er godt at jeg er hjemme, men ikke helt fornøyd med at jeg har med Chanel! 

Jeg koser meg veldig hjemme med familie og venner, merker nå at jeg gleder meg veldig til jeg skal flytte hjem igjen for godt og være nær de hele tiden 

Har du påskeferie? 
Hvordan har din påskeferie vært hittil?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...