søndag 1. april 2012

Har kommet meg hjem!

Jeg har nå kommet meg hjem på påskeferie og har derfor ikke fått tid til å blogge! Har prioritert å være sosial enn å oppdatere dere de første dagene.. Håper dere overlever det! 

Har ikke skjedd så mye her hjemme enda, men i går var jeg og mamma en tur på maxi for å se om vi fant noe spennende, og mamma fant seg en rosa bukse! Sprekt! På kvelden var jeg hos Trine, vi så film, stappet inn på med godteri og slappet av :)  

I dag har jeg vært å ridd sammen med mamma! Det har jeg ikke gjort siden jeg var liten, så var veldig spent på hvordan det kom til å gå.. Jeg gruet meg litt, da jeg syns disse dyrene er veldig store. Men det er helt utrolig hvor mye makt du har over ett så stort dyr altså, helt fantastisk egentlig. Så rideturen gikk fint, selv om jeg ikke travet eller galopperte ;) (Regner med jeg tørr det etterhvert) 

Påskeværet har ikke helt vært som jeg ønsket etter at jeg kom hjem, håpte jo på sol og varme, da de har hatt de i to uker før påske... Men slik skulle det ikke være! Det har vært sol, men har blåst skikkelig surt. Det har derfor vært veldig kaldt, og dermed ingen mulighet for å sitte ute å sole seg. Krysser fingrene for at det blir bedre i løpet av uken :) 

Hesten mamma pleier å ri, Storm! 

Hvordan har din påskeferie vært hittil? 
Har du fint vær? 
Ingen påske uten et lass med bøker, sol fra skyfri himmel, knopper som brister - og en hånd å holde i.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...