fredag 6. april 2012

Vårkos i Bergen!

Det er en stund siden våren tittet frem i Bergen, men har bare ikke blitt til at jeg har skrevet noe om det(Les: latskap). 

Men vi utnyttet vårværet til det fulle når det først kom til Bergen, vi koste oss i parken med is, brus og gode venner! Altså en helt perfekt vår dag for min del 

Folkeliv i Bergen by 

Tulipaner 

De skulle prøve å ha øynene åpne når jeg tok bilde, men de fikk solen rett i øynene. Derfor skulle de holde de igjen til jeg telte til tre. Første gang trykte jeg for fort, andre gang for seint og tredjegang gikk det! Hehe!

Flere som liker våren og den gode stemningen? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...