fredag 6. april 2012

Hyttekos!

Først må jeg bare si at det var kjedelig når ingen fant svaret på påskenøtten min, så da blir det ingen premie til noen heller! 

Nå har jeg og mamma kommet hjem fra en veldig fin hyttetur i Vinjevegen hos mormor og Arne! Vi har kost oss med kortspill, maxi yatzi og strikking. Mamma og mormor vant alle gangene vi spilte stopp, så ble noen kroner fattigere i løpet av turen, men det handler om å delta, ikke å vinne(har jeg hørt)

Her ser dere Rondane :) 

Nesten med en gang vi kom opp ble jeg med Arne og tante på tur, vi hadde med hunden til søskenbarnet mitt, Troya! Jeg må bare si: Så fantastisk flott natur vi har her i Norge, det er bare så fantastisk fint å gå rundt i fjellet. Høre på stillheten og bare la alle tanker fare forbi :) NYDELIG! 



I dag tok jeg og Arne turen opp Piggvola(1254 moh), en tur på ca 12 km! Vi hadde strålende sol hele turen og kunne ikke kost oss mer! Når vi kom på toppen satte vi oss i solveggen og spiste matpakken vår før vi tok turen ned igjen. På vei tilbake stoppet vi innom en akebakke hvor jeg akte, men det var så hardt at jeg fikk vondt i rumpa. Middagen var nesten klar når vi kom tilbake, og i dag var det grillet kotelett m/ potet og grønnsaksstuing på menyen. Nam nam!




Vi hadde også med oss Chanel på hytta, noe som gikk overraskende bra. Han likte ikke helt bilturen, men tilpasset seg oppe på hytta med en gang. Favorittplassen var i vinduet på kjøkkenet, da hadde han oversikten over alle som skulle ut på tur :) 

Alt i alt har vi hatt en super fin hyttetur og bare kost oss gløgg ihjel :) 

Hva har du gjort i påsken? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...