tirsdag 1. mai 2012

Visning!

 Jeg fortalte dere at jeg skulle på visning her en dag. Stedet jeg var på var veldig fint og passet meg fint, men jeg har ikke sagt ja til plassen enda. Jeg skal på visning igjen på torsdag, syns det er greit å se litt forskjellig og ikke bare ta den første og være ferdig med det. 

Jeg har også sendt mail til flere forskjellige, men ikke fått noe svar. Så om jeg ikke har fått svar fra noen flere innen torsdag, så blir det nok til at jeg velger en av de jeg har sett på. Eneste som er litt dumt med de er at leia er fra 1. juli og vi er ferdig med oppsigelsestiden vår her 1. august. Men forhåpentligvis finner huseieren nye leietakere her innen da, sånn at jeg slipper å betale to husleier i juli :) 

Det blir en spennende tid fremover nå, med flytting og eksamen. Blir merkelig å ikke skal bo sammen med Erik lenger, vi har jo egentlig laget oss ett flott liv sammen her. Men det er nok til det beste å bo litt fra hverandre ett år! 


Lille gullet vårt! Usikker på hva vi skal gjøre med han til neste år.  ♥ 

Trenger du en leieboer, eller kjenner du noen som trenger?

4 kommentarer:

  1. Hvorfor skal dere ''flytte fra hverandre''? Og hvem skal ha Chanel?

    SvarSlett
    Svar
    1. Fordi vi har funnet ut at det passer oss best til neste år, om det er mulig så tar enten jeg eller Erik han med oss, ellers skal han bo hjemme hos mamma :)

      Slett
  2. Det er smart å ikke ta det første en finner. Slik at man kan se og sammenligne litt:) Håper det ordnet seg :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for tips! Har heldigvis noen å velge mellom :)

      Slett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...