tirsdag 1. november 2011

God kveld!

Nå sitter jeg her i skrivende stund og vurderer om jeg skal sette meg ned med strikketøy, eller bake cookies fra den supre kokeboken jeg fikk til bursdagen.. Begge deler frister veldig, men tror jeg skal sette igang bakingen, så får vi noe godt å kose oss med når vi skal øve på drama/musikk prosjekt i morgen :) 

Chanel vil nok helst jeg skal bake, for da skjer det noe spennende han kan følge med på :)

Snart kommer det en liten oppdatering på gavene jeg fikk på bursdagen min, og hva min nye skatt er for noe. Jeg må bare få tatt bilde av det, men kameraet mitt var tomt for strøm.. Men nå er det satt til lading, så innlegg om det kommer senere i kveld :) 

Ha en strålende kveld alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...