fredag 4. november 2011

Chanel hos dyrlegen

Ja, da har jeg vært hos dyrlegen med min lille baby, for han skal kastreres.. Jeg var der med han kl 08.00 i dag og skal hente han igjen mellom 15.30 og 18.00. Jeg lurer virkelig på hvordan det går med han, men han klarer seg helt sikkert fint :) 

Chanel skulle ikke få mat etter kl 20.00 i går, noe som er litt kjedelig for oss. Spesielt når han går bort der mat-skålen står og piper, fordi han er sulten. Det samme gjorde han i dag tidlig, før vi skulle gå også! Men jeg klarte å ikke gi han mat, og vi kom oss til dyrlegen :)


De neste dagene skal jeg gi han smertestillende morgen og kveld. Han kommer også til å være ganske rolig tenker jeg, for det er vel ikke særlig godt å bli kvitt kjønnsdelene sine :P

1 kommentar:

  1. Stakkar lille mannen...han blir nok roig noen dager ja,husker Simba var ikke mye futt i han nei..Stelle godt med han da..

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...