torsdag 3. november 2011

Skoleflink!

Ja, nå sitter Anne Line, Camilla og jeg på skolen og jobber med musikk oppgave :) 

Vi har en god del å gjøre nå før jul, så midt oppi dramaprosjektet må man bare sette seg ned og gjøre andre oppgaver også, uansett hvor mye det frister å bare reise hjem å finne sofaen.. I går fikk vi også igjen norsk oppgaven som var på ti sider og nynorsk, og den var ikke godkjent, noe som skjedde med de andre gruppene i klassen også.. Så enten vil lærerne ha oss ett år til, eller så har de et stort ønske om å lese seks oppgaver på nynorsk igjen.. Hvem vet? :P 


Jeg har veldig lyst til å bli ferdig med alle oppgavene som skal inn før jul, før jeg reiser hjem 6 - 7 desember! Jeg håper virkelig jeg klarer det, for det frister ikke å gjøre oppgaver hjemme! Meeen, det er virkelig ikke lett å sette seg ned å jobbe med oppgaver når jeg kommer hjem fra skolen. Da er jeg som regel veldig sliten etter å ha holdt på med musikk/drama prosjekt hele dagen. Men nå er det bare fire dager igjen av det, noe jeg gleder meg veldig til.... 

Meen da får jeg putte nesen ned i boken igjen :) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...