onsdag 30. november 2011

Jeg prøver igjen!

Det var ikke stor suksess med den forrige konkurransen jeg hadde, da jeg skulle gi bort en måned gratis med LOVEFILM! Jeg syns det er litt trist at ingen ville ha det, så jeg prøver igjen og ser om noen vil ha det nå! 

Så nå har du muligheten til å vinne en måned gratis LOVEFILM.. Du får tilsendt filmer rett hjem i postkassen, og kan bestemme selv hvilke filmer du vil ha hjem. Du har også muligheten til å låne spill til play station, wii ++. Om du føler du ikke har nok filmer hjemme, kan du streame fra nett også! Hvor fantastisk er ikke det? Du kan rett og slett se film 24/7 om du ønsker det! 

Etter min mening er LOVEFILM helt fantastisk! Jeg syns det er så kjekt å få filmer sendt hjem i posten og bare kan sende de tilbake når jeg har sett de.. Så jeg kan virkelig anbefale dere og være med å konkurransen og få muligheten til å prøve LOVEFILM gratis i en måned :) 


Det eneste du trenger å gjøre er å like meg på facebook, for så å kommentere her at du har gjort det! Om du allerede liker facebook siden min, så legger du bare igjen en kommentar her :) 

Håper dere vil delta :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...