onsdag 2. november 2011

Min nye skatt

Jeg har jo sagt til dere at jeg skulle fortelle dere om min nye skatt som jeg har fått i julegave av min kjære mor og min kjære kjæreste!

Det er altså en ny kjøkkenmaskin :D Den har mange funksjoner, så det fungerer ikke bare som en kjøkkenmaskin.. Jeg kan også raspe ost eller grønnsaker med den og lage smoothie :) Den er rett og slett helt fantastisk :)




Jeg har allerede brukt den en god del og er svært fornøyd med den. Den er noe helt annet å bruke en den bitte lille kjøkkenmaskinen jeg hadde fra før av. Nå slipper jeg å stå rett ved siden av den hele tiden og passe på så den ikke faller ned, og jeg får ikke mel utover hele kjøkkenbenken :)

Tusen takk for en super duper julegave, mamma og Erik <3

2 kommentarer:

  1. JUL?? DET ER DA IKKE ENDA MVH TOM STIAN HEHE<:)))

    SvarSlett
  2. Nei, jeg vet.. Men er greit å få julegaver før, så får jeg det jeg ønsker meg :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...