onsdag 9. november 2011

Endelig!

Da var denne dagen overstått, og drama/musikk prosjektet er endelig ferdig! Vi klarte å fullføre skuespillet uten mye feil, og det ble godkjent :D LYKKE! De andre gruppene var også kjempe flinke :)

Legger ved bilde av verdens søteste pusekatt, som nå ligger på fanget mitt og koser :)

Meen det har ikke vært bare bare i dag.. Dagen startet ikke kjempe bra, for å si det sånn! Jeg våknet opp å var kjempe kvalm.. Klarte ikke å få i meg noe mat, selv om Erik var snill å smøre på en brødskive til meg. Jeg satt og nippet til glasset mitt med vann, for å se om det hjalp på kvalmen.. Noe det heldigvis gjorde! Sånn satt jeg vel ca en halvtime, før jeg klarte å komme meg på badet og pusse tenner. Kvalmen ble tilslutt borte, så jeg kom meg til bussen og på bussen! Når jeg nærmer meg skolen kjenner jeg at kvalmen kom tilbake, jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg, for denne gangen var det enda verre! Men jeg kommer meg av bussen, fort som fy.. Jeg må sette meg ned, og merker det hjelper. Men så fort jeg reiser meg opp igjen blir jeg uvel. Jeg begynner å brekke meg, og til slutt kaster jeg opp! 


Men etter at jeg fikk kastet opp litt så ble det helt borte og jeg har vært fin etter det :) Det var ikke en veldig god følelse og ha, det kunne ha gått utover hele skulespillet. Men jeg tror det kommer av at jeg var nervøs for det som skulle skje i dag, samtidig som at jeg var kjempe sulten når jeg våknet i dag, og da har jeg en tendens til å bli kjempe kvalm :S



Men nå er jeg frisk igjen, og merker ikke noe til at jeg var kvalm før i dag! Så da er det bare og sette igang med å skrive oppgaver til den store gullmedaljen! Heldigvis  har vi kommet i gang med RLE og får levert ett notat til læreren.. Så nå skal jeg sette meg ned å skrive litt musikk :) 

Q: Hvordan har din dag vært? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...