torsdag 10. november 2011

Puh!

Endelig godt å ha en dag hvor ingenting skjer! Bare slappe av og samle krefter til resten av skoleåret og alle oppgavene som skal skrives. 

En som syns det er greit å ha noen hjemme hele dagen :)

Jeg skulle egentlig møte ei på skolen i dag for å skrive på musikk oppgaven, men når jeg våknet i dag merket jeg at halsen min var sår og formen ikke var helt på topp. Derfor bestemte jeg meg for å holde sengen, og kanskje ikke bli mer syk. Jeg har virkelig ikke tid til å bli syk nå før jul, så får spise c-vitaminer og drikke te og krysse fingrene for at jeg ikke blir mer syk :) 

Håper alle har en strålende kveld :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...