onsdag 2. november 2011

Spa behandling..

Ja, nå sitter jeg med spa-behandling på føttene. Erik hadde kommet over et produkt etter at han hørte jeg klagde litt på hard hud under føttene. 



Det går ut på at jeg skal sitte med "poser" på beina i 2 timer, så om 5 - 7 dager begynner jeg selv med peeling-prosessen. Jeg er veldig spent på å se om dette fungerer, for det hadde vært veldig godt å bli kvitt den harde huden under føttene uten å sitte og skrubbe seg ihjel med filer og diverse :) 

Sitter med sokker utenpå, siden "posene" er litt for store til mine føtter! 

Q: Noen som har erfaring med dette produktet? 

EDIT! Jeg ser jeg har kommet på over 7000 besøkende på bloggen, det er veldig stort for meg siden jeg startet denne bloggen bare for å oppdatere de hjemme! Men det hadde vært koselig om du la igjen en kommentar når du tar titten innom, så får jeg muligheten til å lese din blogg også :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...