onsdag 16. november 2011

Atsjo!

Ja, da har forkjølelsen kommet og tatt meg også gitt! 

Det er visst mange som er forkjølet om dagen.. Jeg har ligget rett ut på sofaen i hele dag, bortsett fra når jeg var å besøkte skolen jeg skal være utplassert i neste uke.. Det var helt forferdelig å være ute av huset i dag, for jeg orket så vidt å holde meg oppreist, men jeg beit tenna sammen og klarte det heldigvis :) 


Meen, det er ikke så bra at jeg har blitt forkjølet nå og ikke orker å gjøre noe.. Jeg har en god del skolearbeid igjen å gjøre før jul, så har egentlig ikke helt tid til dette. Men jeg håper det snart går over, og at den verste dagen var i dag :) Noe positivt er det også da med å være syk, man har lov til å ligge hele dagen på sofaen å se på tv-serier, noe jeg har gjort :) Først så jeg vel 4 episoder av Grey's anatomy, men begynte å se på Glee senere, siden Erik også er med meg å ser på Grey's! 

Forresten! Glee fikk jeg hjem i postkassen med LOVEFILM i dag! Hvor fantastisk er ikke det, slipper å gå ut av døra for å få fatt i serier :) Og jeg elsker også serien allerede :D 

Q: Har du blitt forkjølet denne høsten? 
Q: Hvilke TV-serier liker du å se? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...