mandag 28. november 2011

God kveld!

God kveld dere i internett verdenen! Hatt en fin helg?

I dag har jeg har fri fra skolen, noe som alltid er like godt. Så jeg ble med Anette og Michelle til åsane senter en tur, bare for å kikke og komme meg ut en tur :) Koselig å gå rundt på sentrene på denne tiden av året.. Butikkene har begynt å spille julemusikk, sentrene er pyntet opp og det er så masse fin julepynt å få kjøpt! *Drømme, drømme*! Jeg har også spist julemiddag på IKEA idag, og det smakte godt :) Men det kunne ikke måles med det som blir servert hjemme på julaften, GLEDER MEG! 


Nå sitter jeg godt plantet i sofaen foran tv'en og håper min kjære kommer hjem snart! Han er borte og leser til eksamen som han skal ha snart, noe han har gjort en god stund nå.. Jeg ser dermed ikke Erik så veldig mye om dagen, siden han bare er borte og leser. Men snart har vi endelig juleferie og reiser hjem, hvor vi bare kan slappe av med hverandre og familiene våres <3 

Men tilbake til hva jeg holder på meg(som om det er kjempe spennende), men jeg sitter i sofaen og skal nå se "hunder i arbeid". Jeg liker det programmet veldig godt og beundrer de som får jobbe med så flinke hunder hver dag! Jeg holder på meg tøfler fortsatt også, og gleder meg til å se hvordan de blir :) 

Ha en strålende kveld der ute :)

4 kommentarer:

  1. Jeg og mamma ser på det også(Hunder i ardbeid)
    Gleder meg til dere i bergen kommer hjem fordi da har jeg noen å leke med :D

    SvarSlett
  2. Stina: Vi gleder oss veldig til å komme hjem også :)

    SvarSlett
  3. Manisk kreativ: Tusen takk :D

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...