fredag 11. november 2011

Marius genser

Lenge siden jeg har oppdatert dere ang Marius genseren jeg begynte å strikke for en god stund siden. Jeg er nå ferdig med selve genseren, og har begynt så vidt på den ene armen. Som jeg har skrevet tidligere klarer jeg ikke å holde på med ett arbeid om gangen, så jeg strikker sokker innimellom :) 

Men jeg blir veldig fornøyd med Marius genseren og krysser fingrene på at den passer til meg. Mamma og mormor var nemlig litt skeptisk til dette, siden jeg strikker i XS/S. Men den ser stor ut, så regner med den passer! Ellers får jeg bare gi den bort/selge den til noen andre :) 

Den har blitt mye mindre der jeg har strikket mønster, men jeg regner med det er normalt?

Syns dette mønstret er kjempe fint :)

PS! Skulle egentlig kåre en vinner av giveaway'en i dag! Men siden ingen har deltatt, så blir det ingen vinner.. :(

Q: Hva syns du?
Q: Flere som har strikket marius genser, og har erfaringer å dele?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...