torsdag 17. november 2011

Juleønsker!

På denne tiden av året skulle jeg ønske jeg bodde nærmere hjemme og hadde mitt eget sted, slik at jeg kunne pynte til jul! Men siden jeg skal reise hjem 7 desember, gidder jeg ikke pynte så mye, blir bare mas! Det eneste jeg har tenkt til er å henge opp julestjernen å sette opp adventsstaken, så blir det litt julekoselig her :) 

Men jeg tenkte jeg skulle legge ut ønskelisten min til dere i dag, har funnet bilder og alt! Men så har jeg ikke noe program som jeg kan sette sammen bildene med, derfor blir det bare en liste med tekst :) 

Renate's ønskeliste: 

Fondue sett
Krølltang
Vinter sko
PC (Den jeg har er skjermen løs på)
Mobil telefon (HTC?)
Flanellsengesett (200x220 tror jeg)
Penger
Brettspill (Alias, Party alias, m.m)
Strykejern (Det vi har virker visst ikke lenger)
Gavekort (Gjerne på klær)
Disney Klassikere (kommer liste) 
Støvsuger (den vi har faller fra hverandre)
Håndstøvsuger (Lett å ta frem)
Ull undertøy fra Kari Traa (Lilla/rosa)
Ullvang sokker
Lang treningsbukse
Tavlefolie (LINK)
2 nattbord (hvite) (LINK, noe i den duren)
Veggord (god natt og sov godt, always kiss me good night) (LINK)
Wii spill



Dette var da noen ønsker! Hvem vet, det kan komme fler underveis :)

Q: Hva syns du om listen?
Q: Hva ønsker du deg til jul?

4 kommentarer:

  1. Ja det er jente si det som har lang ønskelist gitt...Send den på f.b til alle.
    masse å velge i her og det er veldig greit da dem skal kjøpe inn...

    SvarSlett
  2. Mamma: Jeg trenger ikke legge den ut på facebook, når den ligger her! Det er like enkelt for dem å gå innom bloggen og se på den som på facebook :)

    SvarSlett
  3. Hihi...Vinter sko kanskje!!(Få):P

    SvarSlett
  4. TOM STIAN
    : hahaahah jeg har htc desire:

    ønsker meg:PS3 , og penger

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...