mandag 21. november 2011

Pepperkakehus baking og julesang!

Skulle egentlig oppdatere dere i går om hvordan det gikk med pepperkakehusbakingen, men det orket jeg rett og slett ikke! Men fortvil ikke, her kommer det :) 

Det var spennende å bake pepperkakehus, spesielt når deigen var steinhard når vi skulle starte.. Men heldigvis ble den myk når vi fikk knadd den litt. Vi var fire jenter som satte igang med pepperkakehusbaking og det ble et veldig bra resultat tilslutt :) 

I går var jeg og leverte det i pepperkakebyen og fikk med meg gratis billetter og medaljer ut igjen :) 

Her kommer et bilderas: 






Jeg fant pepperkakehusmal ved søk på google og fant det søte huset til Laban :) 

Q: Hva syns du om pepperkakehusket?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...