mandag 14. november 2011

Ny uke, sunnere liv!

Ja, nå har jeg tenkt å være litt sunn fremover! Føler jeg snart kan trille uansett hvor jeg går, og jeg trives ikke i olabukser lenger! Så nå har jeg satt ned foten og skal ikke spise godteri eller drikke brus på en måned! Jeg har laget meg en avkryssing liste, som skal hjelpe meg på motivasjonen.. Jeg er fast bestemt på at jeg skal klare dette, for nå er jeg lei av trange bukser! Jeg har også planer om å gå turer 2 - 3 ganger i uken, på minimum 1 time, gjerne små jogge litt også :) 
Her er tabellen jeg har laget til meg selv, så får vi håpe jeg klarer og fullføre alle disse dagene :) Det eneste som er unntak er popcorn i helgene, men ikke noe annet! 

Q: Har dere troen på meg? 

2 kommentarer:

  1. Du får få Erik til og bli med og inspirere deg..Du burde ha ting og se frem til hvis du klarer det da..Hvis du ikke klarer det så burde det gå andre veien at du får en straff..
    Hvor mye er planen din da og gå ned??
    Hvis du klarer det så kan du få......... av meg...)

    SvarSlett
  2. Mamma: Nja, tror ikke han var så interessert i å være med meg, for da har han faila allerede :P Men jeg har ikke funnet noe å se frem til, vet ikke hva det skal være heller! planen min er å gå ned ihvertfall 5 kilo! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...