onsdag 30. november 2011

Wordfeud!

Har du hørt om spillet som alle spiller om dagen, nemlig wordfeud

Jeg spiller det og liker det svært godt! Man får trimmet hjernen litt og konkurranse instinktet kommer snikende på.. Dette er et veldig avhengighetsspill, som man kan sitte å spille i evigheter.. Det eneste minuset er at du ikke har muligheten til å spiller når du ikke har nett, og siden jeg ikke har fri bruk av nett får jeg ikke spilt når jeg sitter på bussen f.eks. Det kunne gjerne ha vært mulig å spilt mot mobilen :) 

Jeg anbefaler spillet, det kan lastes ned til både android og ipad/iphone! Du kan spille med kjente og ukjente og det kan foregå over flere dager.. Man trenger ikke spille det sammenhengende, du må bare vente på din tur :) 


Har du spillet eller vil laste det ned og trenger en motspiller? Legg meg til så tar vi en match! 

Legg til: Missnate

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...