tirsdag 8. november 2011

Giveaway!

Jeg har, som jeg har skrevet om HER, fått to måneder gratis med lovefilm gjennom Buzzador. Når jeg fikk de første filmene hjem i posten, fulgte det med en kode som kan gi en av dere en måned gratis. Og da vil jeg benytte anledningen til å gi den bort til en av dere som leser bloggen min :) 


"Velg blant over 13.000 titler, DVD og Blu-ray, TV-serier og filmer"

Det jeg vil at dere skal gjøre er å like Facebook-siden min og fortelle meg om det i en kommentar her på bloggen :) Legg også igjen mailen, sånn at jeg får kontaktet den som vinner på mail med koden :) 

Jeg trekker vinneren på fredag 11. november! 

Håper dere vil delta :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...