søndag 6. november 2011

Ny reiseveske

Vi har kjøpt ny reiseveske til Chanel, dette for at vi kan ta han med inn på flyet. Det vi hadde før var reisebur av plast, og det får man ikke tatt med seg inn på flyet, da må han stå i bagasjerommet. Jeg syns det er greit å ha en slik veske, den er lett å bære med seg og ser veldig fin ut. Plastburet var veldig tungt og bære, og ser jo ikke kjempe fint ut.

Syns det er greit å ha en slik veske når jeg skal reise med Chanel, for jeg vet ikke hvordan han reagerer på å fly. Og når han får vært med inn på flyet, får han en mer rolig og behagelig reise enn hva han hadde fått om han var nede i bagasjerommet :)



Erik syns også denne vesken var kjekk å bruke :) 


2 kommentarer:

  1. Det betyr at det ikke er lenge til CHANEL KOMMER! Unnskyld Jeg mente ERIK! OG RENATE!..NeidaxD Gleder meg til alle kommer!! Men vi hadde nisse på ville veier i går! Det var tusenvis av mennesker idag skal vi vise for halve skolen og i morgen tirsdag, skal vi vise for den andre halve delen;D

    SvarSlett
  2. Ja, snart kommer vi hjem alle tre :) Nisse allerede nå? :O Det syns jeg var litt tidlig, hehe! Oj, så spennende! Syns vi ikke får vært der og sett det da :(

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...