onsdag 2. november 2011

Bursdagsgaver!

Jeg fikk så masse fint på bursdagen min, mye mer enn hva jeg hadde forventet.. Men jeg er storfornøyd og kan ikke få takket nok for alle de super fine gavene :)

Her kommer et lite bilderas av alle bildene!

Disney filmer: Nr 11 The Adventure of Ichabod and Mr. Toad og nr. 31 Aladdin

Disney filmer: Nr. 20 Aristokattene og nr. 35 Herkules

Godteri :)

Film: Grusomme meg(genial, MÅ ses)

Hårføner(skal byttes, siden jeg fikk en annen en i gave også)

Kokebok med kjeks og småkaker 

Pai form(Veldig fin og kjempe god å bruke)

Tøfler(godt nå på denne tiden av året)

Dette var gavene jeg fikk når jeg feiret bursdagen min på fredag, som dere leste om HER! Jeg fikk også mange andre fine gaver når jeg hadde besøk av mamma og Einar! Tusen takk alle sammen for de flotte gavene jeg har fått til bursdagen min i år, det har vært over all forventning <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...