fredag 4. november 2011

Pusen er hjemme :)

Da har vi fått tilbake Chanel fra dyrlegen.. og kastrert sa du? Det skulle man ikke tro. Han har jo ikke vært rolig ett sekund etter at han kom hjem neste.. Han har jo aldri vært så rampete noen gang, som han er nå! 

Etter at han kom hjem har han vært høyt og lavt, og over alt! Har vel kastet han ned fra benken 20 ganger snart, noe han vet svært godt at han ikke får lov til. Men jeg tror kanskje han bare hadde lyst på mat, for han hadde jo ikke spist siden kl 20.00 i går.. Han kastet seg over bløtmaten  han fikk av Erik i dag! Det er godt å ha han tilbake, var faktisk veldig rart når han var borte de timene i dag, og han er den samme rare skruen :) 



I kveld har vi besøk av Audun, vi har nå sett på håndball kampen, Norge - Litauen, og Norge vant :) Jeg har gitt tillatelse på at de skal få tv'en i dag, bare jeg fikk se håndballkampen og senkveld. Vil egentlig se idol også, men Audun hadde kjøpt et nytt play station spill, så da fikk de lov til å spille det :) Men jeg finner bare frem strikketøyet mitt jeg vettu, så klarer jeg meg bra :) 

Q: Hva er deres planer på denne fredagskvelden? 
Ha en fin kveld videre :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...