onsdag 2. november 2011

500 kjeks og småkaker

Til bursdagen min fikk jeg en kokebok med 500 oppskrifter med kjeks og småkaker, som dere så HER



Det er mye godt i denne kokeboken, og det hadde vært spennende å prøve alle oppskriftene. Kanskje ta de i rekke følge, jobbe meg gjennom hele boken.. Så kunne jeg ha lagt ut erfaringer og oppskrifter her på bloggen til dere.. Det høres veldig spennende ut, og noe jeg virkelig kunne ha gjort siden jeg er veldig glad i å bake :)

Q: Hva syns du, skal jeg ta på meg denne utfordringen og dele erfaringer med dere? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...