torsdag 24. november 2011

Pynting til jul!

Jeg vurderer og ta en sjau her med rydding og vasking, og etterpå henge opp julestjernen og sette opp adventsstaken.. Greit å gjøre det nå, siden det snart er advent og jeg reiser hjem såpass tidlig.. Da kan det hende jeg rekker å få litt julestemning før jeg reiser hjem også :) Jeg har også kjøpt inn lys, så jeg får laget adventsstake, gleder meg til å sette igang med den :) 


I følge været som er i Bergen om dagen, så får man ikke mye julestemning.. For her høljer det ned, og man kan nesten blåse bort! Håper regnet snart går over til å bli snø! Krysser fingrene for en hvit jul :) 

Q: Når har du planer om å pynte til jul og advent? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...