søndag 30. oktober 2011

Bilderas :)

Legger ut bilder av kvelden, de sier vel det meste om hvordan kvelden i går var :) 

De som var på besøk var Arkitekt smurfen, havfruen Ariel, drueklasen, tre av kizz medlemmene, Emoen Lene, Prinsessen Melanie, bananen Anette og bien Renate :)

Smurfen, havfruen og egentlig drueklasen(ble litt mye å gå med ballonger hele tiden)

Det ene medlemmet i Kizz

Kjæresteparet, Kizz og bien :)

Slik så vinduet mitt ut, etter at vi skulle blåse opp munnen ved vinduet ;)

Halloween lys og sjokoladekuler :)

Bzzzzzzzz...

Smurfen og drueklasen

Spindelvev hengt opp litt rundt om kring :)

Spøkelsesmufins

Dette var bare en kjempe morsom kveld, selv om den endte litt dramatisk :D

Takk for en super kveld alle sammen! 

PS! Jeg har ikke lagt ut bilde av alle som var her, siden jeg ikke vet om de vil at jeg skal legge ut bilde av de ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...