søndag 30. oktober 2011

Popkornputer!

Jeg fikk ny kokebok i bursdagsgave i går, så jeg måtte selvfølgelig prøve ut noe fra den i dag :) Det var mange av oppskriftene som man trengte mange ingredienser i, sånn at jeg ikke kunne lage de. Men jeg fant en, som jeg hadde alt hva jeg trengte, nemlig popkornputer.

Jeg hadde ingen aning om hva det var, så det ble veldig spennende å se! Men det er da altså marens med popkorn i..


Jeg visste ikke helt hva jeg skulle forvente av smak, men det smakte ikke så ille. Det er jo en blanding av popkorn og marens smak :) Erik var ikke så fan av det, men jeg kan absolutt anbefale det videre, om du har lyst på noe snacks :) I følge boken, er det også sunt :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...