fredag 21. oktober 2011

Fin fredag!

I dag har det vært en veldig fin fredag, selv om vi har blåstbort og blitt kliss våte.. Været er ikke helt på vår side for å si det sånn :P

Men dagen startet med en tur til byen, hvor vi var rundt på forskjellige kjøpesentre.. Mamma fant seg en fin boblejakke på cubus, men jeg fant en pai form (i morgen blir det pai til middag). Vi gikk hjem til rundt 16.00 for da var Erik ferdig på skolen.. Vi skulle ta turen til Åsane, for der var det nattåpent i dag :) Der gjorde vi noen kupp(eller julegaver til meg ble det). Jeg trengte ny ryggsekk, som var vanntett, og det fikk jeg i julegave av mamma og Bestefar og Liv. Så tok vi turen til expert, og der fant Erik noe som jeg har ønsket meg veldig lenge, og den var på tilbud :D Dere kan gruble litt over hva det er, så kommer det et eget innlegg om den senere :) 

Ett fat nesten som dette ble laget til i dag, bare med litt annen frukt og uten cup cakes :)

Nå har vi kost oss med frukt og vaniljekesam, sammen med idol og senkveld.. Eller det folk fikk med seg av det, de fleste sovnet underveis.. Slitne etter masse gåing rundt i byen og på senter.. 

Nå finner vi straks sengen her i Bergen, og satser på bedre vær i morgen :)

God natt! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...