onsdag 12. oktober 2011

Svalbard

Jeg hadde et spørsmål her på bloggen for en god stund siden om jeg skulle skrive om Svalbard, og det var det mange som ville! Men det har helt gått i glemmeboken min, frem til jeg gikk gjennom innlegg som er lagret som kladd! Der fant jeg et som det sto Svalbard, der har jeg så vidt begynt å skrive litt, men ettervert glemt å fortsette på det.

Derfor tenkte jeg nå at jeg skulle fortsette og skrive på det, så får dere historien dere har ventet på :) Den blir nok ikke publisert med det første, for dette er en historie jeg virkelig må sette meg ned og tenkte godt igjennom skal den bli bra! Jeg er ikke en person som er veldig flink til å skrive, men jeg skal prøve mitt beste.

Meeen, i dag skal jeg egentlig ikke sitte her inne på bloggen.. Jeg har en eksamen i morgen, og sitter og leser til den. Jeg har fått oppgaven, så må bare få skrevet hele ferdig, og huske den til i morgen!

Her er oppgaven jeg fikk:

"Gjør rede for sentrale kjennetegn ved godt samspill mellom voksne og barn i barnehagen. Drøft hvordan du som førskolelærer kan arbeide for å styrke dette samspillet."

Jeg har kommet i gang og skrevet en god del, men nå står jeg helt fast! Prøver å lese litt i bøkene, men vet ikke helt hva eller hvordan jeg skal skrive videre! Kom gjerne med litt innspill og hva som burde være med i oppgaven :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...