torsdag 20. oktober 2011

Da var det...

... endelig HELG! 

Og i helgen får jeg jo som sagt besøk av mamma og Einar! De kommer i kveld og skal være til søndag, krysser fingrene for at været blir greit, sånn at vi slipper og svømme dit vi skal :) 

Nå må jeg nesten rydde litt og gjøre klart til de kommer, sånn at det ser bra ut her. Har egentlig små ærender jeg skal gjøre i byen også, men får se hva jeg rekker og gjøre i dag.


PS! Merker at vinteren er på vei, i dag var det snø på Ulriken. 

(Bilde lånt fra google, er ikke så mye snø på Ulriken enda)

Ha en fin dag videre folkens :) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...