tirsdag 4. oktober 2011

Helgen!

I helgen hadde jeg som sagt besøk av tre jenter fra Sogndal! Det var kjempe koselig, og jeg tror de koste seg masse også :)

På fredag når de kom, var det meningen at de skulle komme rett til meg, så skulle jeg følge de til byen før jeg skulle til legen. Men så klarte de å kjøre litt feil, og tulle seg bort i byen. Derfor måtte jeg komme å møte dem i byen(siden jeg er veldig dårlig på å forklare veien), men siden jeg fant ut at jeg skulle til legen en halvtime før enn jeg trodde, så måtte det vente. De fant da et parkeringshus og et kjøpesenter. Når jeg var ferdig hos legen, ble jeg med de i bilen og fant veien tilbake til meg. Deretter tok vi en tur til byen igjen og shoppet litt :) På kvelden ble det pizza og tv-kos! En  helt rolig kveld, det kom også to fra klassen min på besøk og vi koste oss kjempe mye :) 

Lørdag ble det igjen mer shopping, det er jo en stor del av Bergen som man bare må få med seg når man først er på besøk her! Er jo en del butikker og ta av! Senere på kvelden ble det stekt en god biff, med godt tilbehør til før det ble vors og en tur på byen :) 

Byturen ble vellykket den! For noen bedre enn andre, ikke at jeg skal gå inn på detaljer der! Men det virket som alle hadde hatt en strålende kveld. Det kunne merkes når man våknet søndag morgen! For å si det mildt, så var det en veldig slapp gjeng som våknet på søndagen, og noen var ikke helt i slaget! Vi hadde tilogmed ekstra overnattingsbesøk, så det ble flere og lage egg og bacon til.. Men hva er ikke mer koselig enn å spise med en hel gjeng med fantastiske mennesker? 

Så alt i alt har dette vært en fullkommen helg, hvor alle har storkost seg :)


(dessverre ble det ikke tatt noen bilder denne helgen, men legger med et fint bilde av meg og Trine fra Tyrkia) 

Hvordan har din helg vært?

4 kommentarer:

  1. Å Erik var vel ikke så mye å nevne om! Hva gjorde han da? Han er jo kul han også xD

    SvarSlett
  2. Erik var med hele helgen han vettu, og koste seg kjempe masse! :D

    SvarSlett
  3. Trine sa:
    Hadde en kjempehelg ! Utrolig hyggelig å komme og besøke dere :) Frister veldig til gjentagelse (om en ser bort fra alle tunellene) :P hehe.

    SvarSlett
  4. Så bra :) Det er koselig å høre, for jeg tar veldig gjerne imot deg i en senere anledning Trine :) Og veeldig snart tar jeg meg en tur gjennom alle tunnelene også :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...