mandag 17. oktober 2011

M A N D A G

God morgen! 

Nå er det en ny dag, og nye muligheter! Det er også starten på en ny uke :) 

Denne uken er det spådd regnvær hele uken, veldig koselig! Greit at man da bare skal sitte inne og skrive oppgave hele uken, bare gå til og fra bussen når jeg skal på skolen!

Torsdagkveld, får jeg besøk av mamma og Einar, det blir kjempe koselig. De har ikke vært her etter at de hjalp oss med å flytte inn, og litt har skjedd i leiligheten etter det. Jeg gleder meg veldig, bare dumt det er spådd bøttevis med regn i helgen også :( 

Nå sitter jeg her med frokosten min og gleder meg ikke veldig til å reise på skolen. Vi skal først få informasjon om musikk og teaterprosjektet, noe jeg tror kommer til å bli kjekt. Men etter det skal vi sitte og skrive ferdig norsk oppgaven vår som skal være på 10 sider.. Vi har vel kommet på snart fem, og den skal leveres inn i dag! Lykke til til oss! 

Slenger med et bilde av meg og Chanel, siden jeg har en kosepus hver morgen :)


Ha en strålende mandag alle sammen, og håper dere har finere vær en hva jeg har :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...