lørdag 15. oktober 2011

LoveFilm

Jeg er medlem på Buzzador.com, et sted hvor man kan bli med i forskjellige kampanjer! Jeg har ikke fått mange kampanjer enda, men her om dagen fikk jeg en som interesserte meg, LoveFilm

LoveFilm er et sted hvor du kan "leie" filmer og spill, som blir sendt hjem rett i postkassen din! Du kan ha spillene og filmene så lenge du vil, og det er gratis å sende de tilbake :) Man kan velge mellom over 15.000 filmer, i mange forskjellige sjangre, noe som passer for alle. Jeg har en del filmer her hjemme, men begynner å få lite plass, dermed var dette tilbudet kjempe smart! 

Jeg har enda ikke fått noen filmer hjem enda, siden jeg meldte meg inn i dag. Men jeg gleder meg veldig til den kommer i postkassen, så kan jeg og Erik kose oss med en film kveld :) 

Vil du vite mer om LoveFilm, trykk HER og les mer :)

Har du filmer du mener jeg burde se, legg gjerne igjen en kommentar :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...