tirsdag 18. oktober 2011

snaart 21

Jaa, det er sant.. Jeg blir snart 21 år :) Jeg har bursdag 25 oktober, altså tirsdag om en uke :) I år har jeg ikke muligheten til å reise hjem for å feire bursdagen min, så vet ikke helt hvordan skal gå, men jeg har jo faktisk fått nesten alle gavene mine alt i år! 

Jeg har tenkt til å feire bursdagen min her i Bergen, med gode venner. Vi skal ha halloweenfest/bursdagsfest, så det kan bli gøy :) 

I år har jeg faktisk hatt en veldig grei ønskeliste syns jeg, som oftest så har jeg bare ønsket meg penger(noe som er litt kjedelig), men i år hadde jeg litt andre ønsker på listen min :) Jeg slenger den med, så får dere se. 

Renates ønskeliste: 

♥ Hårføner
♥ Penger
♥ Ryggsekk med regntrekk
♥ Støvler(helst noen som holder en stund)
♥ Disney klassikere(der har jeg en del, men mangler også en del! Er de med nr på)
♥ London tur (tihi)
♥ Ny data (den jeg har er skjermen løs på)

Her ser du nr som er på disney klassikerne :)

Ha en fin dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...