tirsdag 18. oktober 2011

Julebrus

Ja, julen nærmer seg med stormskritt! For nå har julebrusen kommet i butikken. Jeg har planer om å vente helt til 1 desember med å drikke julebrus, så får vi se hvor lenge jeg klarer å holde det. Det blir nok ikke lett, siden Erik kjøpte med seg julebrus hjem fra butikken i dag. Det fristet veldig å smake, men klarte heldigvis å holde meg.



Favoritt julebrusen her i hus er jo selvfølgelig Hamar Lillehammer julebrusen, det er den beste julebrusen :)

Har du mål om å holde deg frem til 1 desember? 
Hva er din favoritt julebrus?

1 kommentar:

  1. Jeg vet ikke om det har kommet julebrus jeg, men jeg kan klare det! :D (skal prøve) Men jeg vet ikke hva favoritten er for jeg vet ikke hvor menge det er xD

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...