onsdag 5. oktober 2011

Lang dag!

I dag har det vært en lang og trøtt dag! Været har vært likedan, det har bøttet ned nesten i hele dag.. Det hjelper akkurat ikke på humøret.

Jeg sov nesten ingenting i natt, så har vært veldig trøtt i dag! Det sto en båt og duret som en idiot utenfor her, å da klarer ikke Renate og sove gitt. Det gjorde visst ikke Erik heller, så han sto opp igjen og satte seg på dataen en stund!

Når jeg kom hjem, ventet det litt husarbeid! Jeg har satt på tre maskiner med klær, tatt ut søpla og all pappen, vasket kattedoen, laget knekkebrød og lunsj til i morgen :) Effektiv som jeg er! *Klapp på skulderen*. Samboeren min (Altså Erik) har vært å kjøpt seg FIFA12 i dag, så han har jeg hatt full oversikt over hvor har vært, siden han ikke har vært så mye borte fra sofaen :P hehe


Vi har også hatt en veldig oppmerksomhets syk katt her i dag også, han skal være med på alt vi gjør og helst oppi det! En liten nysgjerrigper :)


Knekkebrødene er ikke helt ferdige enda, så jeg er veldig spent på hvordan de blir. Om de i det hele tatt blir noe gode :) (Kommer oppskrift på de senere) 

Hva har du gjort i dag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...