søndag 4. september 2011

Helg og trening!

Da har helgen vært, og er straks over! Det har ikke skjedd så veldig mye denne helgen, men i dag har jeg og Erik hatt en kosedag! Vi slækkan bare hjemme frem til 3, for da skulle vi på kino og se biler 2 i 3D. Filmen var veldig morsom, så den var verdt å se :) Etter filmen skulle vi egentlig på Salsa bar og spise burger, for vi har fått tilbud der, men det var 1 times ventetid, noe vi ikke orket å vente på. Vi endte derfor opp på ChinaHouse og koste oss med god mat der :) 




Nå har vi bare slappet av på sofaen med tv-kos og håndarbeid(jeg har vartfall drevet med håndarbeid), Erik har spilt litt data! Jeg har også vært litt flink og skrevet på oppgaven min, men det sa fort stopp og jeg visste ikke mer hva jeg skulle skrive, så får fortsette i morgen :)

Treningen vår har sagt stopp i helgen, dessverre! Det er ikke alle dager tiden strekker til og vi får tid til å trene, og motivasjonen bare er helt på bånn! Erik har blitt forkjølet, så han har ikke vært veldig giret på å trene og jeg er ikke så fan av å stå foran han og trene alene! Men på mandag starter vi for fullt igjen! 

Forresten, så veide vi oss i dag og begge har gått ned 1 1/2 kilo, så dette ser jo ut til å hjelpe :D Etter 10 dager skal vi ta mål av oss igjen og se om det har hjulpet noe der også! Jeg har ikke så store forventninger til det nå, siden vi har hoppet over noen dager med trening, men det er lov å håpe :) 




I løpet av helgen har vi også fått to nye familiemedlemmer, Berta og Gunnar! Det er to gullfisker som svømmer rundt i bollen sin. Tenkte dette kunne være fin underholdning for Chanel når vi ikke er hjemme. Ny dekor på veggen har det også blitt i løpet av helgen, dette skal jeg vise dere i morgen, så bare gled dere :D 




Beklager så mye for ett langt og rotete innlegg ;)

Ha en fin kveld videre :)


2 kommentarer:

  1. Lurer veldig på hvordan det går med treningen deres jeg da????

    SvarSlett
  2. Det går ikke veldig bra, men vi skal prøve igjen på nytt etter at foreldrene til Erik har vært på besøk ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...